@Malins place

Skola som vanligt idag, typ de vanliga.. Vanliga lektioner, vanlig skola. Förutom en sak hahah, jag börja typ bråka med en lärare & han typ ljög om massa grejer & tog en tjejs mobil-.- allmänt cp.
Annars har allt vart bra.
Sitter hemma hos Malin atm... Vi har precis käkat mellis, var egentligen inte meningen att vi skulle träffas. Jag var på väg hem från skolan med Johan.. Vi gick hem tsm, sen kom jag på att jag skulle hämta ut pengar så jag behövde åka iväg igen-.- sen mötte jag Malin på väg till bussen, så vi ska åka iväg tsm och hämta ut pengar... För imorn sk jag till Nacka & i helgen ska jag & elliz typ bjuda hem några & bara snacka, så jag behövde pengarna. Puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0