Dag 1- mina drömmar

Dröm 1 - hoppa bungyjump
En dröm som jag alltid har haft så långt jag kan minns är att hoppa bungyjump. Det ser så coolt ut, & jag som lixom gillar att pröva på nya roliga saker som man kan minnas hela livet. Sjukt cool, så det är verkligen en stor dröm som jag har bestämt mig för att göra.

Dröm 2 - resa jorden runt i en luftballong
Haha, låter rätt galet... Men det är sån jag är. Men att resa jorden runt i en luftballong är kanske inte direkt en dröm, men det skulle vara hur coolt som helst & en upplevelse för livet & jag vill verkligen göra det.

Dröm 3 - bli en känd klädmärkes designer
Har alltid drömt om det, har velat gå på design gymnasium sen jag var typ 7 år, och det vill jag fortfarande. Skulle vara sjukt coolt att bli en känd klädmärkes designer. Tänk att typ ha ett eget kläd märke som typ holliser, gucci, louis vuitton osv... Gryyyymt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0