Har inte haft tid/lust'

Har inte bloggat på några dagar, det är för jag får sån ångest. Jag vill blogga, men jag orkar inte, sen ångrar jag mig. Sen har jag inte hunnit häller. Har vart med kompisar, badat osv... Jag var på bio idag, med linnea. Innan filmen började så tog vi varsin glass & satte oss i solen. Jätte mysigt. Så gick vi runt & kollade i lite affärer. Jag letade efter någon present till Cornelia, hittade en fin sak som jag funderar på att köpa. Hon fyller ju år snart, och det är en av mina bästa kompisar så det är klart hon ska få något fint. Men jag får inte avslöja för mycket eftersom jag vet att hon läser min blogg. Hihi! Sen gick vi & kollade på bion, filmen vi såg hette "cockpit" jätte rolig film. Vi satt & skrattade under hela filmen, så den rekommenderar jag till er. Har en sak jag behöver berätta sen också, men det kommer i nästa inlägg. Puss


Kommentarer
Postat av: Cornelia

håhååhå vad får jag ? :D

2012-07-20 @ 23:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0