Förlåt för sämst uppdatering!

Har haft så jävla kul i helgen, umgåtts med kompisar, elienor har sovit över! Men det roliga måste ta slut nån gång, och det har det gjort nu, jag har blivit sjuk! Är förkyld, ont i halsen, hostar sjukt mkt, täppt i näsan, fryser... Svettas... Fryser... Osv! Sjukt jobbigt nu under lovet, det ända bra är ju att det regnar i några dagar så jag hinner nog bli frisk innan solen kommer tbx. Har inte kunnat sova på hela natten, somna vid tre, sen vaknade jag halv fyra & behövde snyta mig, ta halstabletter & sen somna jag igen, efter en timme till så går jag upp igen, går på toa, snyter mig & tar halstabletter-.- sen fortsätter det så två gånger till under natten. Vaknade för en halv timme sen & nu kan jag verkligen inte somna om-.- ååååh fml hatar att vara sjuk, verkligen grymt jobbit, man har fan ingen energi kvar! Aja bloggar senare, puss:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0