Kaaaakaaaa!

Tjenare!
Det var länge sen jag bloggade, jag har lixom inte haft tid. Jag har haft mycket saker som vart ivägen. Jag har vart i england under jul och skolan har tagit mycket plats... Men jag ska försöka hinna blogga lite varje dag iaf:D

LITE FAKTA OM DAGEN: Jag vaknade runt 1 som vanligt, käka frukost o sen satte mig framför tv:n och där satt jag nästan hela dagen. Eller jag, pappa och Elliot har gått till mölnvik och handlat för pappas bil är sönder så vi gick dit:( blöö Men bra att motionera lite. men just nu så håller jag på att baka en kaka, den sitter i ugnen nu.

MORGONDAGEN: imorgon kanske jag ska vara med Nathalie:) ska bli grymt roligt:)

Oj, jag märkte precis att det här inlägget blev lite för långt:s men jag kommer nog inte hinna skriva mer på några dagar, jag åker till Uppsala på torsdag:D
Men aja vi hörs väll, kram:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0