Frukost

Vaknade för några timmar sen, jag & cocco sov ju över hos elienor inatt, det blev inte så sent igår. För hennes mamma skulle jobba idag, men vi var iaf ute igår kväll. Myste nere på stranden, haha cocco skulle ta sitt aprildopp eftersom det var sista dagen igår :O
Till frukost gjorde vi blåbär/hallon smoothie, frukt & macka. Det var grymt gott & nyttigt också. Sen badade vi idag också, fast i elienors pool:D det var ganska skönt, sen la vi oss på studdsmattan (stav?) & solade ett tag.
Snart ska elienor till en annan kompis & fixa inför ikväll för dom ska typ käka middag, typ nån familje middag innan brasan typ? Haha eller jag venne?
Då ska jag & cocco till hemmesta & hämta ut lite pengar, sen drar vi till Nacka, för jag ska köpa en jeans jacka & hon ska typ kolla på en blus.
Så det är min dag, vad ska ni göra då babes? Hoppas ni också har kuuuul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0