min dag !!

hej!!
Har typ inge o skriva om just nu, eller jo jag kan skriva lite om dagen.
Idag vakna jag halv 11 o typ käka frukost o fixa mig, sen kolla jag typ på tv i nåra år och sen vid halv fyra gick jag upp till bussen o åkte till kolvik. jag samlades där med innebandy laget för vi skulle ha innebandy avslutning o köra match mot alla mammor. min mamma kunde inte för hon va på sös med nån kille hela dan :( men ändå, barnen vann med 4-1 mot mammorna. jag gjorde 1 mål, maja 1, matilda 1 och emelie 1. det var jätte kul o spela. Igår var jag på fotbolls träning i typ 3 timmar, först löpning i en tille o sen tränade vi lite, sen i slutet körde vi tränings match mot 97:orna o de var fett kul <3

njut av kvällen o hare bra !!
//Ellen <3 :D

Kommentarer
Postat av: daniel

så jävla söötizz omg <3333333333333

2011-05-20 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0