hej alla snyggingar !!

Hej bloggen!
Idag har jag varit i skolan typ hela dagen o sen åkte jag hem till maddo i min klass, Sandra följde också med dit. Först var vi lite med hennes urgulliga kattungar, sen gick vi ner till ett stall nära henne o hälsa på alla söta pollar. Efter de så skulle jag o sendra egentligen åka hem, men maddos låtsas pappa hade redan åkt iväg så vi gick till hennes grannar o bada i deras pool. Det var typ 28 grader i poolen och de var fett varmt o bada. Vi bara typ i 2 o en halv timma men sen blev de as kallt o vi gick upp o åkte hem igen. När jag kom hem tog jag en kvälls macka och sen satte mig vid datan. Ska typ gå o sova snart, e skiiiiiiit trött nu. 
Imorrn ska jag ha om prov i astronomi, skit trååååååååååååk :( -.-

Puss o kram!! // Ellen <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0